Terug naar nieuws

‘Bij WeLikeMilk slaan we een brug tussen data en creatie’

Verse melk in huis! Rowan is onze nieuwe aanwinst en gaat als media strateeg aan de slag. Hij wordt blij van sleutelen aan computers, science fiction boekjes lezen en BBQ’en in de tuin.

>> 2 min lezen

Waar kom je vandaan?

Ik kom uit Amsterdam, groeide op in Zuid-Oost en ik woon nu om de hoek bij WeLikeMilk hoofdkantoor. Hiervoor heb ik ervaring opgedaan bij een klein rijtje aan agencies in Amsterdam zoals SuperHeroes en Ogilvy’s Amsterdam office als (social) media strateeg. Naast de uitdagingen op het gebied van media ben ik ook een beetje de computernerd van het stel en neem ik altijd de tijd om vragen van collega’s te beantwoorden.

Wat wil je hier bereiken?

De missie is om klanten te helpen de big-picture te zien op het mediavlak en samen een route uit te stippelen naar een meer digitally native merk. Daarnaast hoop ik dat ik WLM kan helpen een brug te slaan tussen data en creatie. Het doel hiervan is campagnes meer data-driven te maken en om samen klanten te verrassen met nieuwe campagne ideeën gebaseerd op harde cijfers. Als bonus lijkt het me leuk om klanten en de agency mee te kunnen nemen in het meetbaar maken van branding en awareness. Zo krijgen klanten een beter idee dat de impressies en clicks die ze binnenhalen ook een blijvende impact hebben.

Een glas melk bij het opstaan of voor het slapengaan?

Alleen bij de pannenkoeken 😉 

Vorige artikel Volgende artikel

Expert worden?

Ontvang iedere maand de laatste digitale ontwikkelingen