Terug naar nieuws

‘Je wilt je kijk op consumenten steeds blijven verfijnen’

Voor een nieuwe collega neuzen we rond in de regio, maar kijken we ook graag buiten Amsterdam. Zo vonden we onze laatste aanwinst. Ze heet Ronne, weet alles van koken, danst de sterren van de hemel, vraagt altijd waarom en wij kennen haar sinds september als onze nieuwe online marketeer. Natuurlijk kunnen we nog veel meer vertellen over Ronne, maar liever laten we haar zelf het woord voeren.

>> 2 min lezen

Waar kom je vandaan?

Ronne Recourt - online marketeer - WeLikeMilk
“Elke dag pak ik de intercity vanuit Leiden naar Amsterdam. Van gracht naar IJ, uitzicht op water heb ik altijd wel gehad. Geboren in Dordrecht, opgegroeid in Zeeland en daarna naar Leiden doorverhuisd. Daar woon ik nog steeds, na mijn masteropleiding in consumentenpsychologie. Het mooiste aan ons vak blijft het ontdekken welke motivaties we hebben, bewust en onbewust, en hoe je dat als adverteerder inzet.”

Wat wil je hier bereiken?

“Er is meer dan genoeg theorie, technieken en onderzoek waar we ons voordeel mee kunnen doen voor customer journeys. Ik kijk er ontzettend naar uit om bij WeLikeMilk mijn kennis om te zetten naar de praktijk. Nu kijk ik vooral op uitvoerend niveau mee naar campagnes, uiteindelijk wil ik me ontwikkelen tot een consultant die ook op strategisch niveau meedenkt. Juist bij een bureau werk je voor verschillende klanten, zo verfijn je je kijk op campagnes, uitingen en consumentengedrag. Maar je weet ook de switch te maken tussen verschillende doelen en doelstellingen.”

Een glas melk bij het opstaan of voor het slapengaan?

“’s Ochtends wil je een goede start maken, maar dan is koffie soms een te heftige bak cafeïne. Met een goede cappuccino kan ik pas goed wakker worden.”

Vorige artikel Volgende artikel