Terug naar nieuws

Simyo feel good campagne

Simyo is al jaren de beste telecomprovider op het gebied van service. Met stevige concurrentie in de telecombranche is dit het punt waarop Simyo zich weet te onderscheiden. Alles voor een blije klant. In samenwerking met reclamebureau Kokoro is daarom de campagne ‘Jij blij, Wij Blij’ geïntroduceerd. De campagne bestaat o.a. uit een feel good movie die zowel online als in de bioscoop wordt getoond. Ook rijden er door verschillende steden Simyo trams met een grote snor voorop.


rich media

WeLikeMilk maakte de vertaalslag naar online. Wij verzorgden de display advertising met de focus op het overbrengen van het nieuwe merkverhaal van Simyo. Op basis van verschillende fases van de customer journey zijn er diverse media formaten ingezet zoals de Shazam take-over, Canvas ad, Interscroller en IAB formaten. Daarbij is voortdurend gestuurd op optimaal uniek bereik, merkherkenning, kwalitatief website verkeer en conversies. Door in elke laag van de campagne een passende boodschap mee te geven bereiken we de consument zo optimaal mogelijk.

171130 Touch banner concept Medium Rectangle 300x250

Vorige artikel Volgende artikel

Expert worden?

Ontvang iedere maand de laatste digitale ontwikkelingen