Grow your brand on digital

Image Alt
Display Marketing

Display Marketing

Jouw merk versterken met display marketing

Display advertising, ook wel banner advertising genoemd, is een vorm van adverteren waarmee je een boodschap visueel kan overbrengen op websites en apps. Voorheen werd display advertising voornamelijk ingezet voor branding doeleinden (naamsbekendheid vergroten). Door de ontwikkelingen in de markt zijn er nu uitgebreide mogelijkheden om specifieke doelgroepen te bereiken met display advertising. Hierbij kan er getarget worden op demografische en geografische gegevens, domeinen, keywords, 1st en 3rd party data of specifieke segmenten zoals Food of Sport.
Daarnaast zijn er verschillende formaten van banners die gebruikt kunnen worden, zoals IAB banners of rich media banners als een APTO (Active Page Take Over). Hierdoor kan er zowel ingezet worden op branding en engagement met rich media, en performance met IAB banners bijvoorbeeld.

f

projects

1500

f

Data

drives impact

Onze aanpak

Met online banners realiseren we een groot kwalitatief bereik op verschillende websites en apps. In de touch-fase kan display advertising het grote kwalitatieve bereik van online banners worden gecombineerd met het visueel overbrengen van je merk, dat ervoor zorgt dat aspecten zoals kleuren, logo’s en namen aan je merk worden verbonden. Display heeft een grote impact op branding.
Daarnaast zijn er verschillende formaten van banners die gebruikt kunnen worden, zoals IAB banners of rich media banners als een APTO (Active Page Take Over). Hierdoor kan er zowel ingezet worden op branding en engagement met rich media, en performance met IAB banners bijvoorbeeld.

Programmatic inkoop display

01

Met programmatic inkoop kunnen wij real-time advertentieruimte inkopen en daarmee de juiste advertenties laten zien aan jouw doelgroep. Door middel van open RTB, private market places of directe deals kunnen we advertentieruimte inkopen op premium domeinen. We maken gebruik van Display & Video 360 (het Demand Side Platform van Google) en Quantcast. Hiermee kunnen we op meer dan 80 Ad Exchanges en 900 miljoen websites adverteren. Met real-time bidding kunnen we een specifieke doelgroep bereik en doen we een bod op basis van verzamelde data. Hierdoor kun je je budget effectief besteden en bereik je de juiste doelgroep. Tijdens de campagne zijn alle resultaten realtime inzichtelijk en wordt er regelmatig geoptimaliseerd.

Meer over wat wij met Display Marketing voor u kunnen betekenen?

Neem dan gerust contact op met onze online marketeer Malou.

Malou Roesink Online Marketeer

experts in field

Ook digitale groei bereiken?

Wij zijn WeLikeMilk, de digital growth agency. Wij maken merkcampagnes meetbaar en performance campagnes succesvoller. Ook jouw merk aandrijven met data en het laten groeien op digital?

Weesperplein 4B 1018 XA Amsterdam

+31(0)20 78 70 773

info@welikemilk.nl

Leave a Comment